четвъртък, 24 юни 2021 г.

 Привет любими! 

🌺

Винаги ме питате за моята енергия, ⚡️от къде имам толкова много чиста и силна енергия?🤷🏻‍♀️🌟🔥

Днес ще Ви разкажа една истинска история.
Преди време вдъхновена от моята енергия на лайфовете, коити правя безплатно за Вас с мен се свърза една жена. Тя се казва Пенелопе и е от Южна Африка. Писа ми колко много е харесала моята енергия и идва в Пловдив заради мен. Помислих, че е шега, все пак Южна Африка знаете къде е.🛩 Но тя хвана самолета, кацна в София и дойде в Пловдив с автобус. Гледала един мой лайв, в който обяснявах колко важно е да имаме баланс между женската и мъжката енергия и как с моята Вълшебна практика Мандала танц, всички след това „разцъфтяват“, живеейки в своята женска енергия.
И така Пенелопе звънна на вратата, аз отворих и гледам една жена, изглеждаща като 54 -годишен мъж с кубинки и раница на гърба. Тя ентусиазирана ме попита:“ Ти ли си Галина“?, Аз – „Да, аз съм Галина“, и тя отсече: „Дошла съм да ме оправиш“.... Направо се втрещих! 😱👀
Поканих я да влезе, тя беше много емоционална и по време на цялата практика питаше кое как точно се прави, караше ме спирам и да обяснявам движението само за да го разбере. И така през цялата практика два часа.
Разбира се изтърва автобуса за София, за да си хване обратен самолет. И тогава пак се почна. Извика ужасена – „ Леле, изтървах автобуса!!! Ами какво ще правя сега“?!🥵😭
Аз спокойно я попитах дали има при кого да отседне, тя рязко се сопна, че няма. Тогава й предложих да остане да пренощува у нас и на сутринта ще хване автобус за София, от там за нейната страна. ✈️
Беше хубава вечер, вечряхме, опознахме се и на сутринта, тя си тръгна.
📲Звънна на обяд от летището и всичко както си му е реда, пак толкова ентусиарирана и крещяща ме попита: „Галина, какво ми направи!!! 😱
Аз в тотално недоумение как да отговоря... попитах я спокойно какво се е случило. Тя пак така крещяща: „Кажи ми колко време ще трае това“!!!!😲
Аз вече разбрах какво има предвид, защото знам как действа на жените в мъжка енергия тази практика, обясних й, че това не е магия, просто нейната женственост се проявява. 😇
А тя не спираше:“ Един мъж ми носи раницата, друг ми даде вода, трети не знам какво си...“ И така крещеше🗣 от радост, защото й се случваше за първи път да усети колко е хубаво усещането да си просто жена... 💃🏻🌸

Сигурно и други мои клиенти ще се разпознаят в тази истинска и втрещяваща история, защото Мандала танц, 💃🏻действа по един и същи начин – жената влиза в нежна, мека, феерична енергия и не може да повярва, че това е възможно и се случва с нея. Разбира се и до ден днешен сме приятелки, дори имам покана да й гостувам, както ме канят всичи, които са се докоснали до мен и моята енергия и са дошли на живо от страните, в които живеят...✈️😇🙏

Бъдете здрави мили мои любими притятелки от цял свят, които минахте с мен през тази практика! ❤️

Сега сформирам нова група за Мандала танц, така, че имате възможност да се включите! 🤗💃🏻🌸
Не съм забравила своето обещание да отворя отново и онлайн групата за всички, които нямат възможност като прекрасната Пенелопе да долетят до Пловдив. ✈️😊

Бъдете щастливи!
С обич
Галина❤️

📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

 Всички права запазени © Gala Dance


Няма коментари:

Публикуване на коментар